INGINKAN PENDAPATAN PASIF TANPA PERLU MODAL YANG BESAR ?


Assalamualaikum dan Selamat berkenalan. Saya Mohd Marzuki Mohd Noh berasal dari Kelantan. Saya Pengguna & Dealer Sah Prabayar (Prepaid) ONEXOX. Selamat datang ke blog jutawan onexox milik saya. Hari ini Saya ingin berkongsi manfaat penjimatan yang disediakan oleh prabayar ONEXOX serta membongkarkan rahsia ‘INCOME PASIF‘ LUAR BIASA dalam bisnes telekomunikasi. Teruskan membaca..


Tahukah saudara/saudari, berapa banyak kita habiskan DUIT untuk membeli kredit prepaid dari hari ke hari dari minggu ke minggu dan dari tahun ke tahun..TAPI APA yang ANDA dapat?



DENGAN BISNES ONEXOX ~ Anda tidak perlu modal yang besar untuk memulakan perniagaan.. YA! anda hanya perlu hanya guna Prabayar ONEXOX bernilai RM10 untuk mendapat insentif 6% daripada syarikat atau Anda inginkan Pendapatan sebagai Dealer and perlu mendafatar sebagai dealer dengan Modal hanya RM90.



JADILAH PENGGUNA YANG BIJAK!!

Jual sekali, hasil berkali-kali,.. 
terima komisyen berkali-kali,..
PELUANG JANA 4, 5 & 6 ANGKA UNTUK LONG TERM.
Ini adalah BUKTI hasil dari kerja mudah, kat rumah pun boleh buat, Nak aper lagi..


Bukti Pendapatan Mereka yang Menceburi OneXoX








Ini tidak termasuk pendapatan lain seperti:Retail profit jualan
Insentif Activation Kumpulan!

Kenapa saya kata bisnes oneXOX ni paling TERBAIK???

Simple.. Anda pasang Astro berapa kali? Anda pasang Streamyx berapa kali? Anda pasang meter elektrik TNB/SESB kat rumah berapa kali? Anda beli simkad anda berapa kali?

Jawapannya mudah, SEKALI SAHAJA seumur hidup.. 

Tapi anda bayar Astro, Streamyx, TNB, SESB, berapa kali? Jawapannya mudah, BERKALI-KALI tiap-tiap bulan..

Sama juga dengan perniagaan oneXOX.. Anda jual simkad hanya SEKALI tapi anda dibayar BERKALI-KALI setiap kali mereka topup.

Cuba sebut ayat di atas berkali-kali dalam hati anda, "Aku jual simkad SEKALI, tapi dibayar BERKALI-KALI..." Lepas tu, tanya diri, "apa bisnes yang anda jual sekali tapi dibayar berkali-kali?"

Ok, sekarang jom buat kira-kira...

Katakan, anda jual simkad ni kepada 10 orang dan semua topup RM30, anda akan dapat 10% daripada nilai topup mereka:

10 orang = RM30.00
100 orang = RM300.00
1,000 orang = RM3,000.00

Jumlah di atas tu kalau dorang topup RM30.. Belum lagi kalau mereka topup RM50 atau RM100.. Belum lagi kira komisyen topup daripada rangkaian anda level 2,3,4,5 dan 6. Income di atas bukan SEKALI, tapi SETIAP BULAN.. Income dapat, jimat pun dapat dengan bisnes oneXOX.

Sekarang anda tahu kenapa syarikat telco untung berbillion-billion setiap tahun dan kita sebagai pengguna semakin 'pokai' sebab terpaksa beli reload setiap tahun..

So, kepada yang belum lagi upgrade simkad kepada simkad oneXOX, bertukarlah sekarang dan jadikan handphone anda sebagai sumber pendapatan kedua..

Jana pendapatan sambil berjimat.

Untuk Mendaftar ..Anda boleh Whatsapp Saya


 0145485155 - MOHD MARZUKI (DYSD 4387) 



ATAU AFFILIATE


No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.